როცა ფრენა გამიუქმდა და კომპენსაციის მოთხოვნა მომიწია, AirHelp გამოვიყენე. პროცესი ძალიან მარტივი იყო: შევედი საიტზე , ჩავწერე ფრენის ნომერი და თარიღი და სისტემამ თვითონ შემიმოწმა, მქონდა თუ არა უფლება კომპენსაციის მოთხოვნის✅. მერე უბრალოდ ავტვირთე ბილეთის “სქრინი” და პასპორტის ფოტო, 1-2 კვირის შემდეგ მომივიდა დადებითი პასუხი რომ ავიაკომპანია ამინაზღაურებდა თანხას, რამაც მე ძალიან გამახარა.
ყველაზე კარგი ისაა, რომ AirHelp ყველაფერს თვითონ გიგვარებს🤝 ავიაკომპანიასთან კომუნიკაციასაც და საჭიროების შემთხვევაში სასამართლოშიც მათი აგენტები მიდიან, ჩემთვის ეს ძალიან მარტივია და სტრესის გარეშე გამოვიდა ყველაფერი 😌👌.